-
Αρχική > Ελλάδα > «Πασχαλινό καλάθι» και «Καλάθι του νονού»: Τα προϊόντα που θα περιλαμβάνουν

«Πασχαλινό καλάθι» και «Καλάθι του νονού»: Τα προϊόντα που θα περιλαμβάνουν

Το πρώτο «καλάθι» το οποίο θα δημιουργηθεί στα σούπερ μάρκετ για την πασχαλινή περίοδο, θα αντικαταστήσει το «καλάθι της Σαρακοστής» και θα ονομαστεί «Πασχαλινό καλάθι».

Έρχεται το «καλάθι του νονού»
Από τις 29 Μαρτίου έως τις 15 Απριλίου επίσης θα εφαρμοστεί στα καταστήματα παιχνιδιών και το «καλάθι του νονού», ένα μέτρο αντίστοιχο με το «καλάθι του Άη Βασίλη» που ίσχυσε την περίοδο των Χριστουγέννων.

Στο «καλάθι του νονού» αναμένεται να συμμετάσχουν υποχρεωτικά οι επιχειρήσεις παιχνιδιών με ετήσιο τζίρο άνω του 1.000.000 ευρώ αλλά και εθελοντικά όσες, με μικρότερο τζίρο, το επιθυμούν.

Υπενθυμίζεται ότι οι κατηγορίες στο «καλάθι του Άη Βασίλη» ήταν: Επιτραπέζια / Παζλ, Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης), Βρεφικά παιχνίδια, Φιγούρες δράσης, Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια), Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα, Ηλεκτρονικά παιχνίδια, Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα), λούτρινα, Μουσικά παιχνίδια.

Σημειώνεται πως η πρωτοβουλία το «καλάθι του νοικοκυριού» αναμένεται να συνεχίσει να εφαρμόζεται έως τις 30 Ιουνίου 2023.

Συμβολή στην ενίσχυση των πωλήσεων και μάλιστα με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχει και το περίφημο «καλάθι του νοικοκυριού», καθώς μεγάλο μέρος των προϊόντων που περιέχει ανήκουν στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας.

Πλέον, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, το μερίδιο σε αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώθηκε σε 17,7% τον Ιανουάριο –μη συμπεριλαμβανομένης της Lidl– φθάνοντας στα επίπεδα του 2012, την εποχή δηλαδή της βαθιάς ύφεσης.

Την ίδια ώρα οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «τρέχουν» με ρυθμό 21,3%. Υπενθυμίζεται ότι το 2022 καταγράφηκε για πρώτη φορά αύξηση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ύστερα από επτά χρόνια καθοδικής πορείας, εξέλιξη που σχετίζεται άμεσα με την πληθωριστική κρίση.

H μεγαλύτερη μείωση όγκου πωλήσεων, 2,9%, καταγράφεται στην κατηγορία των τροφίμων και ακολουθούν με μείωση 2,3% τα είδη νοικοκυριού. Αύξηση, από την άλλη, 1,2% παρατηρείται στον όγκο πωλήσεων των ειδών ατομικής υγιεινής και ομορφιάς. Σε αυτά, άλλωστε, καταγράφεται και η μεγαλύτερη αύξηση της αξίας πωλήσεων, 12,3%, ενώ στα τρόφιμα και τα είδη νοικοκυριού η αύξηση του τζίρου ήταν 5,7% και 11,9% αντιστοίχως.

Ο όγκος πωλήσεων στα κατεψυγμένα τρόφιμα μειώθηκε τον Ιανουάριο σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν κατά 8,2%, στα γαλακτοκομικά κατά 6,7%, στα υλικά μαγειρικής κατά 5,2%, στα συσκευασμένα τρόφιμα κατά 3,2%. Η μείωση του όγκου πωλήσεων στα γαλακτοκομικά είναι σε μεγάλο βαθμό απόρροια των μεγάλων ανατιμήσεων στην κατηγορία, 17,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI.

https://www.aftodioikisi.gr/epidomata/paschalino-kalathi-kai-kalathi-toy-nonoy-ta-proionta-poy-tha-perilamvanoyn/
Top
Enable Notifications OK No thanks