Ενώ η κατανάλωση πέφτει σε νούμερα καθημερινά, με τους Έλληνες να έχουν κόψει και καθημερινές τους βασικές ανάγκες, ένα προϊόν σημείωσε εξωπραγματική αύξηση στις πωλήσεις του.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η τσάντα πολλαπλών χρήσεων, βρέθηκε στη κορυφή των προϊόντων, με 3.000.000 πωλήσεις. Δηλαδή 2 στα 3 νοικοκυριά στράφηκαν προς τις τσάντες πολλαπλών χρήσεων, γυρνώντας τη πλάτη στη πλαστική σακούλα.
Μέσα σε ένα μήνα πουλήθηκαν 3 φορές περισσότερες τσάντες από όλο το 2017. Οι αγοραστές στράφηκαν σε αυτήν την επιλογή, από θυμό και όχι για οικονομικούς λόγους.
Πηγή: www.e-radio.gr