Την αντίδραση του εξέφρασε ο δήμαρχος Καστοριάς κ. Aνέστης Αγγελής για τα τμήματα που προτείνει η επιτροπή Πανεπιστημίου και ΤΕΙ
. Δυτικής Μακεδονίας καθώς δεν τον βρίσκουν σύμφωνο .Μάλιστα όπως είπε με φανερή την δυσαρέσκεια του ότι δεν υπάρχει δίκαιη περιφερειακή κατανομή τμημάτων καθώς η Καστοριά και η Φλώρινα παίρνουν τους λιγότερους φοιτητές από τις άλλες δυο πόλεις.
«Δεν συμφωνώ με την πρόταση της επιτροπής Πανεπιστημίου και ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας με τα τμήματα που προτείνει για την ΠΕ Καστοριάς διότι η ΠΕ Καστοριάς αδικείται »είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Καστοριάς για αυτό ο ίδιος θα διαμαρτυρεί στους βουλευτές και περιφερειάρχη για τη διευθέτηση του ο θέματος .
Η πρόταση της επιτροπής Πανεπιστημίου για το παράρτημα Καστοριάς είναι οι εξής
Οικονομικής Επιστήμης Καστοριά 100
Τμήμα Πληροφορικής Καστοριά 150
ΜΜΕ με έδρα την Καστοριά Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων Καστοριά 100
Τμήμα Δημοσιογραφίας Καστοριά 0 Διευκρινίζεται ότι αναγράφεται το 0 ως αριθμός φοιτητών γιατί τα συγκεκριμένα τμήματα δεν συμπεριλαμβάνονται στο επόμενο μηχανογραφικό.
Αναφορικά τώρα με τα τμήματα των σχολών που προτείνει ο Δήμος Καστοριάς να λειτουργήσουν στην πόλη είναι τα εξής
Με αφορμή το υπό διαμόρφωση πλαίσιο λειτουργίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και λαμβάνοντας υπόψη την ισόρροπη Περιφερειακή Ανάπτυξη και την ισοκατανομή των τμημάτων σε επίπεδο Περιφέρειας, δεδομένης της απώλειας, στο παρελθόν, της Αρχιτεκτονικής Σχολής από την Καστοριά, O Δήμος Καστοριάς, με βάση την αριθ. 216/2018 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς, προτείνει τη λειτουργία των :
- Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ με έδρα την Καστοριά
Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων Καστοριά
Τμήμα Δημοσιογραφίας Καστοριά
- Σχολή Οικονομικών Σπουδών με έδρα την Κοζάνη
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Καστοριά
- Σχολή Θετικών Επιστημών με έδρα την Καστοριά
Τμήμα Πληροφορικής Καστοριά
Τμήμα Μαθηματικών
Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών
Τμήμα Φυσικής
Επισημαίνεται, ότι για τη λειτουργία των ανωτέρω τμημάτων, υπάρχουν σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις που δημιουργήθηκαν με την προοπτική στέγασης τμημάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.