Το υπερσύγχρονο τρένο θα κινείται με ταχύτητα που θα φτάνει έως και τα 250 χλμ./ώρα και θα κάνει την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά.
Το υπερσύγχρονο τρένο «Ασημένιο Βέλος» από σήμερα, Σάββατο 25 Αυγούστου, βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη. Το πρώτο του ταξίδι αναμένεται ότι θα το πραγματοποιήσει στις αρχές του φθινοπώρου. Το επιβατικό κοινό θα μπορεί να το δει για πρώτη φορά στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, seleo.gr, το υπερσύγχρονο τρένο «Ασημένιο Βέλος» ταξίδεψε από την Ιταλία και σήμερα τα ξημερώματα έφτασε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης. Τα μεσάνυχτα της Παρασκευής περνούσε από την περιοχή της Ειδομένης.
Συντόμως, τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν και θα καλύπτουν την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Κατερίνη, και εν συνεχεία θα προστεθεί και η γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα.
Το 2018 θα αποτελέσει μια χρονιά σταθμό για το σιδηρόδρομο, αφού με έργα και με εγκαίνια, θα δοθεί ένα πιο φιλικό κλίμα στην εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και μια σημαντική ανάσα πνοής για το περιβάλλον.
Σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα χρονοδιαγράμματα της κρατικής εταιρείας ΕΡΓΟΣΕ, μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει προστεθεί το επόμενο τμήμα από το Λιανοκλάδι έως την Δομοκό. Με αυτό τον τρόπο θα ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση της Αθήνας με τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 3,5 ώρες.
Για φαντάσου αυτό το τρένο θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί ακόμα και το αεροπλάνο!
Και τα ευχάριστα νέα δεν σταματούν εδώ, αφού μετά την ολοκλήρωση των έργων, η εταιρεία θα μπορεί πλέον να δρομολογήσει στην Ελλάδα και το ακόμη ταχύτερο «κόκκινο βέλος» (Frecciarossa), με ταχύτητες μέχρι και 300 χιλιομέτρων την ώρα.
«Στις συνομιλίες μας με τους Ιταλούς συναδέλφους, στελέχη της FS, διαπιστώσαμε ότι θεωρούν δεδομένο ότι η κατάσταση στην Ελλάδα θα βελτιωθεί σημαντικά το επόμενο διάστημα (ένα-δύο χρόνια) καθώς υπάρχουν δεσμεύσεις για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων, ενώ με έκπληξη τους ακούσαμε να μας αναφέρουν ότι και στην Ιταλία μερικά χρόνια πριν (στα μέσα δεκαετίας 2000-2010) η κατάσταση στον σιδηρόδρομο ήταν αρκετά δύσκολη με την ανάπτυξη του να είναι μεγάλη τα τελευταία οκτώ-δέκα χρόνια», αναφέρεται σε κείμενο στην ιστοσελίδα των μηχανοδηγών της εταιρείας (Στέκι της Έλξης).
https://ipop.gr