Οι Kristin Scott Thomas, Matt Smith, η Μ.Ι.Α., Naomi Campbell και η μητέρα της Valerie Morris-Campbell αποκαλύφθηκαν ως το all star cast της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας του οίκου Burberry . Τώρα, ολόκληρο το βίντεο της καμπάνιας και οι συνοδευτικές εικόνες βγήκαν στην δημοσιότητα.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εορταστικές εκστρατείες, υπό τον Christopher Bailey, οι οποίες ήταν ζεστές και άτολμες, φαίνονται μακρινό παρελθόν για τον οίκο, που με την σκυτάλη και το νεανικό βλέμμα του Riccardo Tisci είναι λιγότερο γλυκερές και πιο εκκεντρικές.
Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από την αβάν γκαρντ καλλιτέχνιδα, Juno Calypso,η καμπάνια με τίτλο «Κλείστε τα μάτια σας και σκεφτείτε τα Χριστούγεννα» γιορτάζει τα Χριστούγεννα με έναν πιο ανατρεπτικό τρόπο. Ο απρόβλεπτος βρετανικός καιρός εμφανίζεται ως σκηνή χιονιού σε μια τηλεόραση σε μια καφετέρια στην οποία συχνάζουν οι ΜΙΑ και Smith, πριν ο θεατής «βρεθεί» σε μια αμαξοστοιχία γεμάτη καπνό , πλήρης με καθίσματα επικαλυμμένα με το νέο Peter Saville φανταστικό λογότυπο του οίκου, όπου η Kristin Scott Thomas περιμένει ανυπόμονα να φτάσει στο προορισμό της. Έπειτα βρισκόμαστε σε μια οικογενειακή στιγμή, όπου το μοντέλο Campbell και η μητέρα της Morris-Campbell φορούν δημιουργίες από την επερχόμενη συνεργασία του οίκου Burberry με την Vivienne Westwood βλέποντας τηλεόραση, ολοκληρώνει την ακολουθία σκηνών με ανατρεπτική ματιά στο σύμπαν του Tisci μέσω του φανταστικού φακού της Calypso.
«Είχα μια υπέροχη στιγμή στο σετ», σχολίασε ο Smith. «Έπρεπε να βρεθώ με την Kristin Scott Thomas που είναι απλώς ένα όνειρο ζωής για εμένα, ήταν επίσης ευχαρίστηση να συναντηθούμε με τη MIA και να επιστρέψουμε στο σετ για την Burberry.Όλα ήταν πολύ κομψά, πολύ φροντισμένα. Αισθάνθηκα λίγο παράξενα, αλλά ταυτόχρονα έζησα την τελευταία βραδιά Χριστουγέννων με πιο μοντέρνο τρόπο».
Υπό το νέο όραμα του Ricardo Tisci, τα Χριστούγεννα στην παραδοσιακή Βρετανική μάρκα δεν θα είναι ίδια με τα προηγούμενα. Ναι μεν κράτησε την αγγλική φινέτσα και παράδοση (βλέπε Kristin Scott Thomas), μαζί όμως ταίριαξε και την αγγλική νέα γενιά καλλιτεχνών με χαρακτήρα και στιλ (βλέπε MIA) και μια δόση υψηλής ραπτικής σε οικογενειακό περιτύλιγμα (βλέπε Naomi Campbell). Η ανάληψη της καμπάνιας δε από την Juno Calypso, μιας καλλιτέχνιδας με έντονο ποπ στοιχείο και διεισδυτική ματιά τελικά δικαιώνει την θέση του σαν καλλιτεχνικός διευθυντής, που μέλλει να αλλάξει τον οίκο ολοσχερώς από το λογότυπο μέχρι και την γιορτή των Χριστουγέννων.
σαν καλλιτεχνικός διευθυντής, που μέλλει να αλλάξει τον οίκο ολοσχερώς από το λογότυπο μέχρι και την γιορτή των Χριστουγέννων.
.
πηγή: www.in.gr