Ρεεεειιιι μπαγασάκια! Εχετε πάρει επικοινωνιολόγο εκεί στο Δημαρχείο και μας το κρύβετε? Θέλετε να γίνει γνωστός μόνον μέσα από την παράθεση των γνώσεων του?
Να του πείτε τότενες να ξαναδιαβάσει πιο προσεκτικά την επικοινωνιακή φόρμουλα του Lasswell, γιατί στην προσπάθεια του να την αποδώσει της άλλαξε τα φώτα.
Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή…
Μια σειρά από Καστοριανά ΜΜΕ την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησαν ένα κύμα διαμαρτυρίας για τις επερχόμενες αυξήσεις δημοτικών τελών τις οποίες μελετούσε για το 2019 το Δημαρχείο. Αυξήσεις που ξεκίνησαν από το νερό (έγινε) και άρχισαν να απλώνονται (εισηγήσεις) κατά την πλευρά των δημοτικών τελών. Η πεπατημένη οδός δηλαδή όλων των αναξιο-διοικούντων σε αυτή την χώρα.
Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή…
Μια σειρά από Καστοριανά ΜΜΕ την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησαν ένα κύμα διαμαρτυρίας για τις επερχόμενες αυξήσεις δημοτικών τελών τις οποίες μελετούσε για το 2019 το Δημαρχείο. Αυξήσεις που ξεκίνησαν από το νερό (έγινε) και άρχισαν να απλώνονται (εισηγήσεις) κατά την πλευρά των δημοτικών τελών. Η πεπατημένη οδός δηλαδή όλων των αναξιο-διοικούντων σε αυτή την χώρα.
Η εύκολη λύση. Δεν μας φτάνουν τα λεφτά? Στείλτε το μπιλιετάκι στους χαχόλους τους πολίτες! Τι θα κάνουν? Θα σκάσουν και θα πληρώσουν!
Φωνάζανε λοιπόν στην διαπασών τα δημοσιογραφικά site, ταράχτηκε ο κόσμος, ¨Αμάν ρε συ, είναι εποχή τώρα για τέτοια κόλπα?’’ ταράχτηκαν και οι διοικητικοί, γιατί το ’19 ως γνωστόν, είναι έτος εκλογών και σε έτη εκλογών όλοι οι κοτζαμπάσηδες θέλουν να το παίζουν γλυκούληδες.
Ετσι έβαλαν έναν επικοινωνιολόγο να δημοσιοποιήσει μια επιστολή διάψευσης. Δεν είπε και πολλά το παιδί. Διαψεύδουμε είπε πως έγινε η παραμικρή αύξηση. Αντιθέτως κάναμε και μειώσεις 10% τα τελευταία 4 χρόνια. Και αφού μας διαβεβαίωσε πως ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΤΑΘΕΙ (ψέμα, έχει προταθεί!) σκέφτηκε να περάσει και στην επίθεση εναντίον όλων των κακοηθών που τολμούν και δημοσιοποιούν τέτοιες κατά την γνώμη του ανακρίβειες. Πήρε λοιπόν την φόρμουλα του Lasswell που λέει: Who/ says what/ in which channel/ to whom/ with what effect/ και της άλλαξε τα φώτα.
Τι έγραψε?
Κατά συνέπεια, λέει, ισχύει το: Ποιος λέει κάτι; Πώς το λέει. Πότε το λέει. Τι επιδιώκει. Τι εξυπηρετεί.
Μπηχτή με άλλα λόγια που μεταφράζετε: Μας εχθρεύεστε γι αυτό και λέτε τέτοιες κακοήθειες εναντίον μας!
Και πάνω εκεί στο μεγάλο επικοινωνιακό μεθύσι των δημαρχευόντων, τσούπ σκάει μύτη ένας θαρραλέος πρώην αντιδήμαρχος, και δίνει στην δημοσιότητα τα έγγραφα των εισηγήσεων των επιτροπών όπου ξεκάθαρα φαίνεται ότι ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ έγιναν προτάσεις αυξήσεων.
Καλή η επικοινωνιακή προσπάθεια εξαπάτησης παιδιά, αλλά λίγη.
Φωνάζανε λοιπόν στην διαπασών τα δημοσιογραφικά site, ταράχτηκε ο κόσμος, ¨Αμάν ρε συ, είναι εποχή τώρα για τέτοια κόλπα?’’ ταράχτηκαν και οι διοικητικοί, γιατί το ’19 ως γνωστόν, είναι έτος εκλογών και σε έτη εκλογών όλοι οι κοτζαμπάσηδες θέλουν να το παίζουν γλυκούληδες.
Ετσι έβαλαν έναν επικοινωνιολόγο να δημοσιοποιήσει μια επιστολή διάψευσης. Δεν είπε και πολλά το παιδί. Διαψεύδουμε είπε πως έγινε η παραμικρή αύξηση. Αντιθέτως κάναμε και μειώσεις 10% τα τελευταία 4 χρόνια. Και αφού μας διαβεβαίωσε πως ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΤΑΘΕΙ (ψέμα, έχει προταθεί!) σκέφτηκε να περάσει και στην επίθεση εναντίον όλων των κακοηθών που τολμούν και δημοσιοποιούν τέτοιες κατά την γνώμη του ανακρίβειες. Πήρε λοιπόν την φόρμουλα του Lasswell που λέει: Who/ says what/ in which channel/ to whom/ with what effect/ και της άλλαξε τα φώτα.
Τι έγραψε?
Κατά συνέπεια, λέει, ισχύει το: Ποιος λέει κάτι; Πώς το λέει. Πότε το λέει. Τι επιδιώκει. Τι εξυπηρετεί.
Μπηχτή με άλλα λόγια που μεταφράζετε: Μας εχθρεύεστε γι αυτό και λέτε τέτοιες κακοήθειες εναντίον μας!
Και πάνω εκεί στο μεγάλο επικοινωνιακό μεθύσι των δημαρχευόντων, τσούπ σκάει μύτη ένας θαρραλέος πρώην αντιδήμαρχος, και δίνει στην δημοσιότητα τα έγγραφα των εισηγήσεων των επιτροπών όπου ξεκάθαρα φαίνεται ότι ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ έγιναν προτάσεις αυξήσεων.
Καλή η επικοινωνιακή προσπάθεια εξαπάτησης παιδιά, αλλά λίγη.
Αλέκτωρ εφώνησε