-
Αρχική > Ελλάδα > Μαζικές αναπλάσεις: Τα κέντρα 62 πόλεων µεταµορφώνονται σε open malls(απουσιάζει η Καστοριά) 

Μαζικές αναπλάσεις: Τα κέντρα 62 πόλεων µεταµορφώνονται σε open malls(απουσιάζει η Καστοριά) 

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν η Φλώρινα,  το ΑµΑμύνταιο και η  Κοζάνη, ενω απουσιαζουν οι δυο πολεις Καστοριά και Γρεβενα .

Λίφτινγκ» συνολικής αξίας 100 εκατ. ευρώ σε δεκάδες δήµους για την προώθηση των Ανοικτών Κέντρων Εµπορίου

Αλλάζουν όψη 62 πόλεις στην Ελλάδα µε περίπου 100 εκατ. ευρώ. ∆ηµιουργούνται open malls στο κέντρο τους και µαζί µπαίνουν µπροστά εκτεταµένες αναπλάσεις µε χώρους πρασίνου και αναψυχής, πάρκινγκ, πεζόδροµους, ποδηλατόδροµους, πλατείες και ανακαινισµένες όψεις κτιρίων, µέχρι και υπαίθριες θέσεις φόρτισης κινητών και Wi-Fi, καθώς και άλλα στοιχεία που διαφοροποιούνται από πόλη σε πόλη.

«Ο έµπορος και ο δήµος συνεπενδύουν για να µετατρέψουν τα κέντρα των πόλεων από βουβές αστικές συγκεντρώσεις σε κοιτίδες ανάπτυξης της οικονοµίας και αύξησης της αξίας του αστικού ιστού. Με αρχιτεκτονικές παρεµβάσεις στον δηµόσιο και τον ιδιωτικό χώρο και µε τη χρήση της τεχνολογίας δηµιουργούν ξεχωριστές εµπειρίες αγοράς σε κατοίκους και επισκέπτες.

Και για πρώτη φορά οι αγορές -markets- κάνουν marketing και ξανασυστήνονται στο κοινό» λέει στην «Ηµερησία» ο Θόδωρος Καρυπίδης, διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας Lever – Σύµβουλοι Ανάπτυξης, που έχει αναλάβει τις µελέτες για 16 από αυτά που βρίσκονται σε όλη τη χώρα, από το Κιλκίς µέχρι το Ωραιόκαστρο και από το ∆ιδυµότειχο µέχρι την Κόρινθο. Η εταιρεία, που ετοίµασε τους φακέλους για Κιλκίς, Ωραιόκαστρο, Φλώρινα, Αµύνταιο, Καβάλα, ∆ιδυµότειχο, Θέρµη, Κοζάνη, Καρδίτσα, Μετέωρα, Καλλιθέα, Ναυπακτία, Λαυρεωτική, Ελασσόνα, Κόρινθο και Νάουσα, επισηµαίνει πως στόχος του προγράµµατος θα είναι η ενίσχυση και η τόνωση της οικονοµικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται σε εµπορικές περιοχές.

Ενδεικτικά οι δήµοι πρόκειται να υλοποιήσουν παρεµβάσεις όπως:

  • «Αναβάθµιση του δηµόσιου χώρου (αναβάθµιση/κατασκευή πεζοδρόµων, υπαίθριων πολιτιστικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, παιδικών χαρών, χώρων ανάπαυσης, ανάπλαση πλατειών/περιβάλλοντος χώρου µνηµείων κ.λπ.).
  • «Προµήθεια και εγκατάσταση συστηµάτων έξυπνης πόλης (συστήµατα παροχής ασύρµατης πρόσβασης στο διαδίκτυο-free Wi-Fi για τους επισκέπτες, συστήµατα έξυπνου οδοφωτισµού, συστήµατα τηλεχειρισµού δηµόσιων υποδοµών και δικτύων της περιοχής παρέµβασης κ.λπ.).
  • «Προµήθειες και εγκατάσταση συστηµάτων έξυπνης βιώσιµης κινητικότητας

Από την πλευρά των εµπορικών συλλόγων και επιµελητηρίων οι παρεµβάσεις γίνονται σε δύο κατευθύνσεις:

Α. Ανάδειξη ταυτότητας εµπορικής περιοχής:

  • «Προµήθεια και εγκατάσταση διαφώτιστων στεγάστρων,
  • «ανάδειξη και επενδύσεις µε οµοιόµορφα υλικά των (π.χ. πέτρα, µάρµαρο) εξωτερικών όψεων,
  • «προµήθεια και εγκατάσταση οµοιόµορφων στεγάστρων, τεντών, «προµήθεια και εγκατάσταση οµοιόµορφων επιγραφών,
  • «προµήθεια και εγκατάσταση κάθετων κήπων-ανθοστηλών και σύνδεση µε σύστηµα άρδευσης,
  • «εργασίες χρωµατισµού εξωτερικών όψεων,
  • «προµήθεια και εγκατάσταση ειδικού φωτισµού εξωτερικών όψεων,

Β. Προβολή και προώθηση της εµπορικής περιοχής:

  • Συστήµατα/πλατφόρµες ενίσχυσης τοπικής επιχειρηµατικότητας µέσω υπηρεσιών αλληλεπίδρασης,
  • ενίσχυσης πιστότητας και επιβράβευσης επισκεπτών,
  • «διοργάνωση εκδηλώσεων για την προβολή της εµπορικής περιοχής,
  • «προµήθεια κοινού εξοπλισµού διακόσµησης εξωτερικού χώρου (εορταστικός, κοινών προωθητικών ενεργειών),
  • «δηµιουργία ψηφιακού λογότυπου και προβολή σε ψηφιακά µέσα.

 

https://www.ethnos.gr/

Top
Enable Notifications OK No thanks