Με απόφασή της, η Ευρωπαϊκή Ένωση καθιστά υποχρεωτική την εγκατάσταση λογισμικού προστασίας από ιούς και κυβερνοεπιθέσεις σε μια προσπάθεια θωράκισεις των ηλεκτρονικών συστηματων και το ευαίσθητων δεδομένων που αυτά συγκεντρώνουν.
Υποχρεωτική θα είναι η τοποθέτηση και η χρήση συστημάτων ασφαλείας, τα οποία θα θωρακίζουν τα αυτοκίνητα απέναντι στις κυβερνοεπιθέσεις και στα κακόβουλα λογισμικά.
Μεγάλες αλλαγές φέρνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία δύο κανονισμοί που εκδόθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επί της ουσίας επιβάλλουν τη χρήση των απαραίτητων συστημάτων ασφαλείας στα οχήματα, ώστε να δημιουργηθεί μια ασπίδα προστασίας απέναντι σε οποιαδήποτε προσπάθεια κυβερνοεπίθεσης και στην εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.
BUY NOW
-
FORD PUMA ΜΕ ΟΦΕΛΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ 1.000 ΕΥΡΩ
-
ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
-
ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ CUPRA
-
OI TOP ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟ LEASING
Οι δύο νέοι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιβάλλουν την εγκατάσταση συστημάτων αποτροπής κυβερνοεπιθέσεων στα οχήματα τα οποία θα προσφέρονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Ιούλιο του 2024.
Φαινομενικά αυτό ακούγεται απλό, ωστόσο, επί της ουσίας απαιτείται ο πλήρης αναπρογραμματισμός του κώδικα στα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ και οι εταιρείες που ειδικεύονται στα «antivirus» οφείλουν και εκείνες να αναπτύξουν νέα «προϊόντα» και υπηρεσίες.
Αυτό με τη σειρά του απαιτεί μια σειρά επενδύσεων, κάτι που όπως είναι λογικό θα οδηγήσει στην αύξηση του κόστους και της τελικής τιμής διάθεσης των αυτοκινήτων που θα προσφέρονται από τον Ιούλιο του 2024 στην ευρωπαϊκή αγορά.
Δεν είναι, λοιπόν, μόνον το κόστος αλλά και η ευελιξία που προσφέρει μια «αρχιτεκτονική» ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και στις νέες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η χρήση «antivirus» στα αυτοκίνητα είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στο μέλλον καθώς σχετίζεται τόσο με την ασφάλεια ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων όσο και με την ασφάλεια των οχημάτων στους δρόμους, καθώς στα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί κανείς να αποκτήσει κανείς ακόμα και τον έλεγχο του οχήματος, έχοντας πρόσβαση στο λογισμικό.
https://www.carandmotor.gr/nea/systima-asfaleias-ginetai-ypohreotiko-aytokinita