Το ονειρό του να σαλπάρει με τον Τιτανικό ετοιμάζεται να κάνει πραγματικότητα ένας δισεκατομμυριούχος από την Αυστραλία
Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τα σχέδια για την κατασκευή του “Τιτανικός ΙΙ” – ένα αντίγραφο του κακότυχου πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβαίνοντες.
Ο Palmer ξεκίνησε για πρώτη φορά τα σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ το 2012 και ξανά το 2018.
Έξι χρόνια μετά, το έκανε ξανά, επαναφέροντας το σχέδιο την Τετάρτη κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ με φόντο το φημισμένο λιμάνι της πόλης.
Όταν δεν έχεις τι να κάνεις τα λεφτά σου…
Για άλλη μια φορά, το ερώτημα είναι «ποιο είναι το σκεπτικό που κρύβεται από πίσω;»
«Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να κάνω τον Τιτανικό από το να κάθομαι στο σπίτι και να μετράω τα λεφτά μου», φέρεται να δήλωσε ο Palmer στα τοπικά μέσα ενημέρωσης με την ωμή ειλικρίνεια του ανθρώπου που κερδίζει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια από τα δικαιώματα εξόρυξης κάθε χρόνο.
Για τον Palmer το ερώτημα δεν είναι πώς θα κερδίσει χρήματα, αλλά πού θα τα ξοδέψει.
Όταν πρωτοεμφάνισε το όνειρό του να κατασκευάσει μια πιο πλευστή εκδοχή του Τιτανικού πριν από μια δεκαετία, η κοινή άποψη ήταν ότι ήταν αρκετά πλούσιος και εκκεντρικός για να το κάνει.
Όμως οι αντίθετοι άνεμοι της πανδημίας χτύπησαν και το έργο πολλών εκατομμυρίων δολαρίων μπήκε σε αναμονή, καθώς τα λιμάνια έκλειναν και οι επιβάτες επαναξιολογούσαν τη διάθεση τους να διακινδυνεύσουν να βρεθούν σε καραντίνα στη θάλασσα.
Ποια είναι τα σχέδια του για τον «Τιτανικό ΙΙ»
Τώρα που η πανδημία έχει ξεπεραστεί και τα κρουαζιερόπλοια είναι και πάλι στη θάλασσα, ο Πάλμερ δήλωσε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αναβιώσει το όνειρό του για τον Τιτανικό.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μετά από απρόβλεπτες παγκόσμιες καθυστερήσεις, έχουμε επανασυνδεθεί με εταίρους για να ζωντανέψουμε το όνειρο του Τιτανικού ΙΙ. Ας αρχίσει το ταξίδι», δήλωσε ο Πάλμερ σε δελτίο τύπου.
Τα σχέδια είναι πολύ παρόμοια με τις προηγούμενες επαναλήψεις, τα οποία έχουν ελεγχθεί για να εξασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους ισχύοντες κανονισμούς.
Αναζητούνται προσφορές, με τα σχέδια να επιβεβαιώνουν έναν κατασκευαστή πλοίων μέχρι το τέλος του έτους, ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Αυτή τη στιγμή, ο Palmer αναμένει ότι οι νικητές θα έχουν έδρα στην Ευρώπη.
Δεν πιστεύει ότι τα κινεζικά πρότυπα ανταποκρίνονται στο έργο, δήλωσε στους δημοσιογράφους.
Κατά την επαναλειτουργία, η ομάδα του διένειμε ένα οκτάλεπτο βίντεο που κυκλοφορεί εδώ και αρκετά χρόνια και δείχνει τη διαρρύθμιση του πλοίου και πώς θα φαίνεται κάθε δωμάτιο, με ηθοποιούς ντυμένους με κοστούμια εποχής.
Οι επιβάτες θα ενθαρρύνονται να ντυθούν με τα πρότυπα της δεκαετίας του 1900, αλλά δεν θα είναι υποχρεωτικό, δήλωσε εκπρόσωπος.
Το ίδιο το πλοίο θα έχει μήκος 269 μέτρα (833 πόδια) και πλάτος 32,2 μέτρα (105 πόδια) – ελαφρώς μεγαλύτερο από το πρωτότυπο.
Η χωρητικότητά του θα είναι 2.345 επιβάτες που θα κατανέμονται σε εννέα καταστρώματα με 835 καμπίνες.
Σχεδόν οι μισές από αυτές θα προορίζονται για τους επιβάτες της πρώτης θέσης.
Οι επιβάτες της τρίτης θέσης θα τρώνε στιφάδο και πουρέ σε μακριά τραπέζια σε μια κοινή τραπεζαρία – όπως γινόταν και στο αρχικό πλοίο – αν και ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι θα υπάρχουν και άλλα γεύματα για όσους θέλουν μια λιγότερο αυθεντική εμπειρία.
«Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ονειρευτεί να ταξιδέψουν με αυτό, να το δουν στο λιμάνι και να βιώσουν το μοναδικό του μεγαλείο. Ο Τιτανικός ΙΙ θα είναι το πλοίο όπου αυτά τα όνειρα θα γίνουν πραγματικότητα», δήλωσε ο Πάλμερ.
Athensmagazine.gr: