Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζήτησαν την αποστολή και το έργο του Συμπαραστάτη, ενώ ακολούθησε συνάντηση με τους Διευθυντές και τους Τμηματάρχες των αυτοτελών τμημάτων της Περιφερειακής Ενότητας, όπου αναλύθηκε η σημασία της συνεργασίας τους ως προς την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πολιτών και των επιχειρήσεων στο δημόσιο χώρο.
Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης αποτελεί ένα ανεξάρτητο εσωτερικό όργανο, το οποίο διαμεσολαβεί δωρεάν ανάμεσα στις υπηρεσίες και τους πολίτες-επιχειρήσεις, προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα που ανακύπτουν με υπηρεσίες ή νομικά πρόσωπα της Περιφέρειας. Υποχρεούται να ελέγχει καταγγελλόμενες υπηρεσίες, να κάνει συστάσεις και να υποβάλλει προτάσεις για την επίλυση των θεμάτων, στοχεύοντας στην βελτίωση της διοίκησης, χωρίς να επιβάλλει κυρώσεις και ποινές. Δεν μπορεί να ελέγχει υπηρεσίες όπως: ασφαλιστικά ταμεία, εφορίες, νοσοκομεία, φυλακές, αστυνομία, ΔΕΔΗΕ, ΕΛΤΑ, ΟΑΕΔ κ.λπ, οι οποίες συγκαταλέγονται στις αρμοδιότητες του Συνηγόρου του Πολίτη.
Οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο θεσμό του «Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης», υποβάλλοντας τις καταγγελίες-παράπονα τους είτε αυτοπροσώπως στο Γραφείο του Συμπαραστάτη (Δημοκρατίας 27, 2ος όροφος, Κοζάνη), με ταχυδρομική αποστολή στην αναγραφόμενη διεύθυνση, είτε ηλεκτρονικά: info.psp@pdm.gov.gr