-
Αρχική > Τοπικά νέα > Οι σημαντικές  και καθοριστικές παρεμβάσεις του δημάρχου  Γιάννη  Κορεντσίδη για την Καστριά Του Λεωνίδα Εκιντζόγλου

Οι σημαντικές  και καθοριστικές παρεμβάσεις του δημάρχου  Γιάννη  Κορεντσίδη για την Καστριά Του Λεωνίδα Εκιντζόγλου

 

• Πρακτικά η Καστοριά είναι κτισμένη επάνω σε ένα νησί το οποίο σταδιακά μετατράπηκε σε χερσόνησο. Οποιος θέλει να την κυκλώσει θα πρέπει να κινηθεί σύριζα με το νερό που την περιβρέχει από όλες τις πλευρές, πλην ενός πολύ στενού ισθμού 500 μέτρων, στο δυτικό της τμήμα.

• Δεν είναι μυστικό πως ο γύρος αυτής της χερσονήσου μέχρι πρόσφατα αποτελούσε μέγα συγκοινωνιακό τόλμημα. Αφού τις τελευταίες δεκαετίες από το γύρισμα του αιώνα και μετά, έγιναν πολλά για την καταστροφή των περιμετρικών δρόμων και τίποτε για την ανανέωση τους.

• Μέχρι που το σωτήριο έτος 2024 -επί Δημαρχίας Ι. Κορεντσίδη- κάποια καλή μάγισσα φαίνεται πως μας λυπήθηκε, πήρε το μαγικό της ραβδί, έκανε ένα ‘τσιριτικλόπ’ και όλο το δίκτυο ξαναστήθηκε στα πόδια του από την αρχή.

• Βασικά, η Δημαρχία Κορεντσίδη έκανε τρείς καθοριστικές παρεμβάσεις:

• Εφτιαξε, από μηδενική βάση την οδό ‘Ορεστείων’, την οδό δηλαδή που αποτελεί την βόρεια έξοδο της πόλης,

• έστρωσε με νέο τάπητα την οδό ‘Μεγάλου Αλεξάνδρου’ αυτή που διατρέχει όλο τον νοτιοδυτικό ιστό και

• ανάστησε με ολοκληρωμένο τρόπο όλο το λιμνόβρεχτο περιμετρικό οδόστρωμα του βουνού της λίμνης.

• Ε, έτσι και προσθέσεις αυτά τα τρία μαζί με την -σχετικά άθιχτη- οδό ‘Νίκης’ της βόρειας πλευράς, φτιάχνεις έναν κανονικό κύκλο, ένα ολοκληρωμένο οδικό δακτυλίδι το οποίο άνετα μπορεί πλέον να διατρέχει οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όσο ευαίσθητες αναρτήσεις κι αν διαθέτει…

• Πρόκειται αναμφισβήτητα για σοβαρές παρεμβάσεις που συνεισφέρουν πολλά στον τοπικό τουρισμό αλλά και στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων.

• Ενας τουρίστας μπορεί πλέον να μπει στην πόλη με το αυτοκινητάκι του από την πλευρά της Νομαρχίας, να διασχίσει όλο το νότιο μέτωπο με τις παρατεταγμένες καφετέριες, να μπει στον περιφερειακό της γυρολιμνιάς, να πραγματοποιήσει τον κύκλο του βουνού να συνεχίσει στον βόρειο τομέα και να φύγει προς Φλώρινα, έχοντας απολαύσει μια εξαίσια και αισθητικά σπάνια διαδρομή, διατηρώντας τα αμορτισέρ του ανέπαφα.

• Μπορεί αυτό σήμερα να ακούγεται εξαιρετικά απλό.

• Μέχρι πρόσφατα πάντως ήταν κάτι που θα μπορούσε άνετα να προστεθεί στους 12 άθλους του Ηρακλέως.

• Τόσο μεθοδευμένες και με σχέδιο επεμβάσεις στο οδικό δακτυλίδι της Καστοριάς πρακτικά είχαν να γίνουν από την α’ τετραετία Παπουλίδη

. • Και το γεγονός ότι υλοποιήθηκαν όλες μαζί διαδοχικά και συντονισμένα, λέει από μόνο του πολλά πράγματα.

 

Top
Enable Notifications OK No thanks