-
Αρχική > Διεθνή > Νεο χτύπημα για την γούνα : Καμπάνια της PETA στη Νέα Υόρκη ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ποτέ Δέρμα»

Νεο χτύπημα για την γούνα : Καμπάνια της PETA στη Νέα Υόρκη ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ποτέ Δέρμα»

Η ιδρύτρια του brand, Στέλα ΜακΚάρτνεϊ, γνωστή για τις απόψεις της για τη βιώσιμη και ηθική μόδα σε νέα οθόνη στο κορυφαίο κατάστημά της στο SoHo της Νέας Υόρκης πρόβαλε την ηθοποιό Κέιλι Κόουαν, μεταξύ άλλων ακτιβιστριών για την προστασία των ζώων να ποζάρει γυμνή και να κρατά πανό που αναγράφει «No Leather Ever» (Ποτέ Δέρμα).

Η εκστρατεία σηματοδότησε το λανσάρισμα της κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 της Στέλα ΜακΚάρτνεϊ και τη δέσμευση «Ποτέ Δέρμα» της PETA, η οποία ενθαρρύνει τους καταναλωτές να σταματήσουν να αγοράζουν και να χρησιμοποιούν αληθινό δέρμα ζώων.

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να δείχνω λίγο δέρμα εάν βοηθά τα ζώα να κρατήσουν το δικό τους» είπε η ηθοποιός σε δήλωσή της/ «Η Stella McCartney αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο κομψή μπορεί να είναι η βίγκαν μόδα και είμαι περήφανη που συνεργάζομαι μαζί της και την PETA για να βοηθήσω τη βιομηχανία να κινηθεί προς ένα πιο ευγενικό μέλλον».

«Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ δέρμα σε καμία από τις συλλογές μου και η PETA ήταν ένας από τους πρώτους οργανισμούς που υπερασπίστηκαν το όραμά μου για μια βιομηχανία μόδας χωρίς σκληρότητα» δήλωσε η Στέλα ΜακΚάρτνεϊ ιδρύτρια του ομώνυμου brand σε δήλωσή της.

«Δεν θα μπορούσα να είχα επιλέξει πιο τέλειο συνεργάτη για την έναρξη της καμπάνιας μου για τον Χειμώνα 2024 με ένα πολύ ακτιβιστικό πνεύμα—γιατί είναι πλέον καιρός να σταματήσουμε τη χρήση του δέρματος».

«Η Stella McCartney έχει ωθήσει τη μόδα προς τα εμπρός με δημιουργικότητα, καινοτομία και συμπόνια, ενώ κάποιοι άλλοι σχεδιαστές παραμένουν κολλημένοι στη Λίθινη Εποχή—ακόμα φτιάχνουν ρούχα από δέρματα ζώων», δήλωσε η Ίνγκριντ Νιούκιρκ, πρόεδρος της PETA.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

(Photo by Vianney Le Caer/Invision/AP)

 

Top
Enable Notifications OK No thanks