Η διαδρομή στον κόσμο του βιβλίου συνεχίζει το μαγευτικό της ταξίδι με την συγγραφέα Μαίρη Βλαχογιάννη και το βιβλίο της με τίτλο, Call center agent «Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω, παρακαλώ;». Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Γραφή.
Λίγα λόγια για την συγγραφέα
Η Μαίρη Βλαχογιάννη γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Πληροφορική έχοντας την ευκαιρία να εργαστεί σε κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες για πολλά έτη. Από το 2011 σε μια αποφασιστικής σημασίας στροφή στην καριέρα της, προσανατολίστηκε στις σπουδές των ανθρωπιστικών επιστημών, αποκτώντας πτυχίο στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό και μεταπτυχιακό στη Δημιουργική Γραφή ως εργαλείο διδασκαλίας και ψυχοθεραπείας. Με την επιθυμία να αφοσιωθεί πλήρως στη μελέτη του Ανθρώπου ως οντότητα, ως διάνοια, ως ψυχή και κυρίως ως ένα σύμπλεγμα πεποιθήσεων, στόχων, επιτυχιών και αδιεξόδων, στράφηκε σε σπουδές στη Ψυχολογία. Πλέον ως Σύμβουλος Ζωής με πιστοποίηση από το Association for Coaching και ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας & Επαγγελματικού Προσανατολισμού από πιστοποιημένο φορέα του ΕΟΠΠΕΠ, εργάζεται αποκλειστικά στον χώρο της ψυχικής υγείας, ενώ συνεχίζει τις σπουδές της για την απόκτηση του πτυχίου Ψυχολογίας. Λογοτεχνικά της διηγήματα έχουν βραβευτεί και εκδοθεί σε συλλογικά έργα, ενώ εξακολουθεί να γράφει λογοτεχνικά, όσο και βιβλία αυτοβελτίωσης με κοινό παρονομαστή την εξερεύνηση της ψυχής του ανθρώπου και τρόπους ανάδυσης της στο φως.
Περίληψη
Θέλεις να δουλέψεις σε call center αλλά ανησυχείς γιατί δεν γνωρίζεις τον κόσμο της διαχείρισης κλήσεων και των τηλεπωλήσεων; Αναρωτιέσαι τι συμβαίνει μέσα στον χώρο ενός call center και θα ήθελες την ευκαιρία να μάθεις πριν αναζητήσεις εργασία σε αυτό τον τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο;
Εργάζεσαι ήδη και έχεις ανάγκη έναν οδηγό-μέντορα να σου διαλευκάνει κάθε προβληματισμό ενώ θα σε υποστηρίζει ψυχολογικά στην καθημερινότητα;
Με αυτό το βιβλίο, η Μαίρη Βλαχογιάννη σε οδηγεί βήμα-βήμα από τη συνέντευξη στην εκπαίδευση και από την αμηχανία της πρώτης κλήσης στην κατάκτηση του αντικειμένου με τεχνικές, εργαλεία και παραδείγματα που θα σε μετατρέψουν σε εξπέρ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Όλα τα μυστικά που πρέπει να γνωρίζεις για το περιβάλλον, τις κλήσεις, τους πελάτες και τους στόχους σου, ξεδιπλώνονται σε αυτό το βιβλίο με έναν μοναδικά γλαφυρό και ευχάριστο τρόπο, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την αποτελεσματικότητα σου ενώ παράλληλα μαθαίνεις να εργάζεσαι με προσωπική γαλήνη αποδιώχνοντας το άγχος. (Από το οπισθόφυλλο).
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν αναμφίβολα την πρώτη γραμμή κάθε επιχείρησης, για να εξυπηρετεί, να βρίσκει λύσεις και να βοηθά κάθε πελάτη της. Με το μήνυμα «Τόλμησε, ξεχώρισε και πέτυχε», η συγγραφέας μάς δίνει οδηγίες για μία επιτυχημένη επικοινωνία με πελάτες μέσω τηλεφώνου, συμβουλές για την ψυχική υγεία ενός agent, τα μυστικά επικοινωνίας και τηλεπωλήσεων, δίνοντάς μας και κάποια παραδείγματα επικοινωνίας, καθώς επίσης μοιράζεται μαζί μας την δική της διαδρομή ως agent. Αξίζει να δουλέψει κανείς σε call center; Για ποιον είναι η θέση του “agent” τελικά; Θα τα καταφέρω; Σε αυτά και σε πολλά ακόμη ερωτήματα μάς απαντάει η Μαίρη Βλαχογιάννη μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της.
Απόσπασμα
Κάθε κλήση είναι ένας στόχος.
Είτε είναι εισερχόμενη είτε είναι εξερχόμενη, το στοίχημα που βάζεις με τον εαυτό σου είναι ο πελάτης να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο ικανοποιημένος και εσύ να ενισχύσεις τον ημερήσιο στόχο σου, κατ’ επέκταση και τον μηνιαίο. Όπως κάθε επικοινωνία στην καθημερινότητά μας, έτσι και στην περίπτωση ενός agent, χρειάζεται να έχει εναίσθηση, δηλαδή να αισθάνεσαι πολύ καλά με τον εαυτό σου, ώστε να μπορείς να το μεταδώσεις αυτό στον συνομιλητή σου.
Τί σημαίνει να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου; Αρχικά, θα πρέπει να έχω επιλύσει ευθύς εξαρχής το θέμα «κανείς δεν έχει τίποτα το προσωπικό μαζί μου». Όταν καλώ έναν εντελώς άγνωστο άνθρωπο που αντιδρά άσχημα, γνωρίζω πως αυτή η συμπεριφορά – σε καμία περίπτωση – δεν στοχεύει εμένα προσωπικά.