Η διαδρομή στον κόσμο του βιβλίου συνεχίζει το μαγευτικό της ταξίδι με τη συγγραφέα Jessica Payne και το έργο της «Κάνε με να εξαφανιστώ». Μετάφραση: Ιωάννη Πλεξίδα, εκδόσεις Γραφή.
Η Jessica Payne είναι συγγραφέας ψυχολογικών θρίλερ που πιθανόν έχει περάσει λίγο παραπάνω χρόνο μελετώντας τη σκοτεινή πλευρά του ανθρώπινου μυαλού.
Είναι ειδική στην κατανάλωση καφέ και της αρέσει να τρέχει μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να διαχειρίζεται την επίδραση της καφεΐνης. Η Jessica ζει στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό με τον σύζυγό της, την κόρη της και τα πολλά (πολλά!) κατοικίδιά της, γάτες και σκύλους. Είναι συγγραφέας των βιβλίων, Κάνε με να εξαφανιστώ, The Lucky one, The Good Doctor και το Never Trust the Husband.
Περιγραφή
Υπάρχουν κανόνες για την επιβίωση:
Πάντα να συμφωνείς μαζί του.
Ποτέ να μη σταματάς να χαμογελάς.
Μην αναφέρεις κάποιον για τον οποίο νοιάζεσαι -κανέναν- γιατί ίσως γίνει το επόμενο θύμα του. Σύντομα, όμως, θα μπορέσω να ξεχάσω αυτούς τους κανόνες.
Σύντομα θα πάρω τη ζωή μου πίσω.
Θα είμαι ελεύθερη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
«Το “Κάνε με να εξαφανιστώ” είναι ένα απολύτως σκοτεινό και γεμάτο ανατροπές ψυχολογικό θρίλερ. Η ένταση αυξάνεται όλο και περισσότερο καθώς η πλοκή εκτυλίσσεται, και το διακύβευμα είναι τεράστιο». (Kathleen Foxx)
«Το “Κάνε με να εξαφανιστώ” είναι ένα σπουδαίο ψυχολογικό θρίλερ». (The Story Graph)
«Το “Κάνε με να εξαφανιστώ” είναι ένα έξοχο ψυχολογικό θρίλερ γεμάτο ανατροπές που εγγυάται ότι θα σας κρατήσει ξύπνιους όλη τη νύχτα. Οι θαυμαστές των βιβλίων, Η γυναίκα ανάμεσά μας, Το κορίτσι που εξαφανίστηκε και Το ζευγάρι της διπλανής πόρτας, δεν θα μπορούν να το αφήσουν από τα χέρια τους». (Heather Adores Books)
«Εκπληκτικό… ένα άψογα δομημένο θρίλερ που θα σας αφήσει με κομμένη την ανάσα». (Jaime Lynn Hendricks)
«Ένα λαμπρό ντεμπούτο! Συναρπαστικό, γρήγορο και με πολλές ανατροπές… Διαβάζεται απνευστί μέχρι το συναρπαστικό και συγκλονιστικό τέλος». (Mary Kellikoa)
«Ό,τι αναζητάτε σε ένα ψυχολογικό θρίλερ με απρόσμενες ανατροπές. Δεν μπορούσα να γυρίσω αρκετά γρήγορα τις σελίδες αυτού του εξαιρετικά εθιστικού ντεμπούτου». (Jeneva Rose).
Η ιστορία της Νοέλ και του Δρ. Άσκροφτ έρχεται να φωτίσει μια σκληρή πραγματικότητα: την καθημερινή μάχη των γυναικών κατά της βίας, τόσο σωματικής όσο και ψυχολογικής, σε όλο τον κόσμο. Η βία κατά των γυναικών δεν έχει σύνορα, δεν έχει ηλικία και δεν γνωρίζει καμία εξαίρεση. Κάθε γυναίκα αξίζει να ζει ελεύθερη από φόβο και καταπίεση.
Αυτό το βιβλίο, αν και είναι ένα έργο μυθοπλασίας, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για κάθε γυναίκα που αγωνίζεται για την ελευθερία και την αξιοπρέπειά της. Η Νοέλ μας διδάσκει ότι, όσο δύσκολο κι αν είναι να ξεφύγουμε από το σκοτάδι, υπάρχει πάντα ελπίδα και δύναμη στην απόφαση να επαναπροσδιορίσουμε τη ζωή μας.
Απόσπασμα
Δείχνει να είναι ακριβή. Χωρίς διάθεση να απολογηθεί, φανταχτερή, επιδεικτική, αλλά ικανή να υποστηρίξει αυτή την υπόσχεση. Για το αυτοκίνητο αυτό σημαίνει μία μηχανή που γρυλίζει. Για τον δρα Άσκροφτ αυτό σημαίνει ακριβείς κουβέντες, απόψεις που εκφέρονται δυνατά, αντί να τις κρατάει για τον εαυτό του, χρήματα που ξοδεύονται εύκολα ― καφές στο νοσοκομείο· λουλούδια όταν ήρθε να με πάρει· ένα γαλλικό εστιατόριο στο οποίο δεν θα τολμούσα να πάω μόνη μου· το να μιλάει για τις διακοπές που σχεδιάζει με τη μητέρα του, μία έκπληξη για τα εξηκοστά γενέθλιά της.
«Είναι άρρωστη» λέει χαμηλόφωνα, όμως δεν συνεχίζει τη συζήτηση και εγώ κρέμομαι απ’ αυτές τις λέξεις, τις γυροφέρνω στο μυαλό μου. Θα μπορούσαν να σημαίνουν πολλά πράγματα.
«Λυπάμαι πολύ» λέω. «Εύχομαι να γίνει καλά». Δεν αρκεί. Το να εκφράζεις τη συμπάθειά σου για την ασθένεια κάποιου, ποτέ δεν είναι αρκετό ― όμως κάποιες φορές είναι το μόνο που μπορείς να προσφέρεις. Τον κοιτάζω προσπαθώντας να καταλάβω πώς μπορεί να είναι ευγενικός και ευδιάθετος όταν η μητέρα του είναι άρρωστη και αποφασίζω ότι είναι κάτι που θαυμάζω σʼ αυτόν. Πράγμα το οποίο μου θυμίζει ότι, ανεξάρτητα από το πόσο ευγενικός και γενναιόδωρος είναι, έχουμε διαφορετικές ζωές ― εγώ έχω ένα μικρό διαμέρισμα που μόλις και μετά βίας μπορώ να πληρώσω· αυτός είναι ένας δημοφιλής αναισθησιολόγος που δεν διστάζει να συστηθεί σε μία γυναίκα, που δεν τον ενδιαφέρει αν θα ξοδέψει πέντε δολάρια σε έναν καφέ.